Basic H : Pencuci Organik || Selamat Dan Berkesan

Bagi yang dah pernah dengar tentang Basic H, tentu dah tak janggal kalau sebut tentang Basic H ini. Tapi, bagi yang baru nak berkenalan dengan Basic H, pasti akan tertanya-tanya, apa pulak Basic H ini kan? Ha, saya sendiri pun tak berapa tahu tau dulu tentang Basic H ini, sampailah saya mencubanya sendiri satu hari. Hasilnya, wah, tidak mengecewakan!

Apa itu Basic H ?

Basic H adalah pencuci serbaguna organic dari shaklee, tidak bertoksik, tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa pewangi, PH seimbang dan tanpa klorin.

Kalau anda nak tahu, Basic H ni boleh membersihkan tumpahan susu,  mengelap tingkap, menyental kotoran pada gril, menanggalkan kotoran minyak dan 1001 kegunaan lagi. Sangat menarik tau. Kalau kat botol comel basic H tu hanya beberapa kegunaan sahaja kan, tapi hakikatnya basic H boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan lagi.

Saya syorkan kepada anda gunalah Basic H ini. Walaupun ia dibotolkn dalam botol yang kecil dan comel, namun ia boleh digunakan sehingga 48 gelen air. Tak percaya? Cubalah..

basic h 2

Hanya Satu Pencuci Untuk Ribuan Kerja Rumah (kredit by : Web Shaklee)

  • Ultra-pekat: 16 auns boleh dicairkan menjadi 48 gelen pencuci berkuasa tinggi.
  • Pencuci serba guna: menanggalkan kotoran, gris dan minyak daripada sebarang permukaan yang boleh dicuci, di dalam dan di luar rumah.
  • Mencuci kotoran berminyak dan gris yang paling degil, tanpa meninggalkan kesan comot.
  • Dua kali lebih pekat berbanding rumusan Basic H² asal – hanya gunakan separuh sahaja.
  • Tidak perlu dibilas, tidak meninggalkan sebarang sisa sabun atau kesan palitan.

Gunakan Pada Sebarang Permukaan Yang Boleh Dicuci – Di Dalam atau Di Luar Rumah

  • Dinding, tingkap dan cermin
  • Kaunter dapur, jubin dan lantai
  • Peralatan
  • Dapur
  • Hiasan kayu
  • Periuk belanga
  • Perabot (Jangan gunakan dalam akuarium atau tangki air pengelap cermin kereta)

Cara Penggunaan Untuk Hasil Terbaik

Dapur, peralatan, perabot, hiasan kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi

  • 1⁄4 sudu teh + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean

Periuk belanga

  • 1⁄2 sudu teh + 1 gelen air suam

Tingkap dan cermin

  • 1-2 titis + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean

Lantai

  • 1 sudu besar + 1 gelen air

Kain benang biri-biri, nilon, fabrik berkualiti tinggi

  • 1⁄2 sudu teh dalam satu besen air suam

Tahukah Anda?

  • Kebanyakan pencuci serba guna mengandungi toksin yang boleh disedut atau diserap melalui kulit.
  • Pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon.
  • Pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan toksin saraf dan boleh merengsakan hidung.
  • Morpholine, sejenis toksin berbahaya, boleh mengakibatkan kerosakan hati atau buah pinggang.
  • Pencuci kaca mengandungi ammonia, sejenis racun yang boleh merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Basic H2 Tidak Mengandungi Bahan-Bahan Ini Mahupun Bahan Berbahaya Yang Lain.

 Keunikan Shaklee

Selamat

  • Tidak toksik
  • Tiada gas beracun
  • Tiada bahan kimia berbahaya
  • Tanpa pewangi
  • Lembut pada tangan anda
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin

Berkesan

  • Amat berkesan menanggalkan minyak. Ultra-pekat: 16 oz. Boleh dicairkan menjadi 48 gelen.

Mesra Alam

  • Rumusan semula jadi daripada sumber yang mapan (diekstrak daripada jagung dan kelapa)
  • Mudah biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembetungan

(kredit by : Laman Web Shaklee)

Kami adalah pengedar sah Shaklee Malaysia . Sekiranya anda berminat dengan produk-produk Shaklee, boleh hubungi saya ditalian : 011-32476100 . COD sekitar kawasan : SEGAMAT ( id : 1073023 )

Jadi bagi anda yang nak jadi sebahagian dari kami juga , boleh terus whatsapp 011-32476100. Pastikan anda mendaftar dengan kumpulan SID yang terbaik di Malaysia.

Whatsapp : NOREHA : 011-32476100.

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/norehamahat@gmail.com

Juga penghantaran seluruh Malaysia melalui perkhidmatan kurier 

TERIMA KASIH

DAFTR SHAKLEE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...