Promosi SHAKLEE SEPTEMBER 2015 || Menarik Hanya Di Shaklee

Sekejap je kan dan masuk Bulan September? Seperti selalunya, Shaklee pasti ada buat Promosi setiap bulan untuk ahli-ahlinya. Yang bukan ahli pun, dapat kelebihannya jugak tau. Ha, anda pasti nak tahu Promosi bulan ni kan..

prpmo sept 1

promosi sept 2

Tara.. ha, nilah antara produk yang sangat laris. Anda nak tahu kenapa? Bagi anda yang dah tahu kelebihannya, pasti teruja kerana Esp dan Vitalea For Children, banyak sangat khasiatnya.  Anda boleh baca info ESP di sini // lagi info ESP dan Testimoni

Info Vitalea For Children di sini. // lagi info Vitalea For Children

Untuk pengetahuan lagi, bagi sesiapa yang mendaftar sebelum Oktober 2015, Shaklee akan menghadiahkan sebotol Vitalea dengan pembelian minima sebarang produk Shaklee. saya ada cerita di sini

Bagaimana? Anda ingin mencuba? Saya pasti anda tidak akan kecewa seperti saya. Saya juga seperti anda, diawal perkenalan dengan Shaklee, risau, dan macam-macam lagi perasaan. Tetapi, apabila telah mencuba salah satu produk Shaklee, saya terus jatuh cinta dan terus belajar berkenaan semua produk keluaran Shaklee

Di Shaklee, anda akan ditawarkan kelas-kelas percuma Shaklee dan berbayar. Dan dari situ, anda boleh buat penilaian terhadap keberkesanan semua produk Shaklee. Boleh baca di sini

Kami juga ada group yang sangat eklusif tau. Di sana, anda pasti teruja kerana pelbagai aktiviti, kelas, perbincangan dan macam-macam lagi dikongsi bersama. Untuk keterangan lanjut, hubungi saya: Noreha : 011 324 76100

Kami adalah pengedar sah Shaklee Malaysia . Sekiranya anda berminat dengan produk-produk Shaklee, boleh hubungi saya ditalian : 011 324 76100 . COD sekitar kawasan : SEGAMAT ( id : 1073023 )

Bagi anda yang nak jadi sebahagian dari kami juga , boleh terus whatsapp 011 324 76100. Pastikan anda mendaftar dengan kumpulan SID yang terbaik di Malaysia.

Whatsapp : NOREHA : 011-324 76100.

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/norehamahat@gmail.com

DAFTR SHAKLEE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...