VITAMIN UNTUK LELAKI :: Lelaki Perlu Ambil Tahu ::

Percaya atau tidak, ramai para lelaki ingat bahawa vitamin Shaklee hanya untuk wanita. Hakikatnya, tidak begitu. SHAKLEE untuk SEMUA. Anda tak percaya?

Percayalah, hehe. 😀 .Kejap lagi saya tunjukkan mengapa Vitamin penting juga diambil oleh lelaki ? Anda NAK TAHU KENAPA? Sila teruskan bersama saya ya..

::: Lelaki sama seperti wanita. Perlu menjaga kesihatan supaya dapat jalani kehidupan dengan baik. Kalau anda fikir, hanya wanita sahaja perlu ambil vitamin, anda silap. Yelah kan,. Wanita perlu jaga penampilan, wanita melahirkan anak, menyusukan dan membuat kerja-kerja rumah.

Oppssss… lelaki? Bukankah tugas lelaki itu mencari nafkah? Perlu sihat selalu juga, bukan? Bagaimana para lelaki atau suami dapat jalankan amanah dengan baik?, Tentu sahaja perlukan kekuatan.  Haaa.. disinilah pentingnya lelaki dan wanita sama-sama menjaga kesihatan diri..lelaki lemah

Baik, di Shaklee , kami ada menyediakan suplimen tambahan yang boleh diambil oleh Lelaki. Sangatlah bagus kalau lelaki tahu betapa pentingnya suplimen untuk tubuh badan mereka..

Saya syorkan , cuba para suami ambil Set untuk lelaki. Antaranya adalah :

Omega Guard :: Vitamin E :: dan Zink Komplek :

Tengok ini…set lelaki

Anda nak tahu lagi, lagi dan lagi fungsi utama set Lelaki Shaklee ini ?? 😆

LELAKI HEBATIanya sangatla istimewa..Antaranya adalah :

 – Mengelakkan mati pucuk

– Meningkatkan bilangan sperma

– Mengelakkan berasa cepat letih dan lesu

– Mengembalikan tenaga kelakian

– Menjaga kesihatan kulit muka seperti menghilangkan jerawat dan jeragat

-Dan banyak-banyakla lagi…. Macam kat atas tuu.. :mrgreen: :mrgreen:

 Baik, untuk itu..Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

KLIK SINI UNTUK PAKEJ PENUH SHAKLEE

Dan

SINI UNTUK SENARAI HARGA PENUH SHAKLEE

Nama : Noreha Binti Mahat ( Mama Ainul )  ID : 1073023

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

Set Bersalin Shaklee – Set Bersalin Terbaik

Kenapa saya katakan Set Bersalin Shaklee merupakan Set Bersalin Terbaik?

Bukan saya nak exxagerate sangat-sangat. Tapi sudah banyak dah tertimonial yang menyatakan kebaikan Set Bersalin Shaklee ni. Dan ternyata ramai yang berpuas hati. Maklumlah sekarang ni zaman moden. Generasi X kini lebih gemar mengambil sesuatu melalui pembacaan dan mula menitik beratkan tentang kesihatan. Saya juga tidak pernah mengkondem produk bersalin lain di pasaran. Apa pun, pilihan tetap di tangan pelanggan dan kami juga tidak memaksa sesiapa untuk beralih kepada pengambilan vitamin dan supplement.

Rata-rata ramai pun dah tau kebaikan vitamin ibu bersalin. Berikut saya ceritakan antara vitamin-vitamin yang perlu ibu bersalin titik beratkan:

Omega-3 Asid Lemak
Sebahagian wanita mempunyai masalah stress, kemurungan, atau kadangkala dipanggil sebagai meroyan selepas melahirkan anak. Terdapat kajian kekurangan dalam omega-3 asid lemak boleh meningkatkan risiko seorang ibu bersalin jadi meroyan. Asid docosahexaenoic atau DHA, adalah salah satu daripada asid omega-3 yang paling bermanfaat. DHA membantu dalam penghasilan susu ibu dan menyokong perkembangan otak, mata dan sistem saraf tunjag untuk bayi yang baru lahir. Sebab itulah DHA juga disarankan pengambilannya semasa trimester III kandungan. Selepas bersalin, DHA masih boleh disalurkan kepada bayi anda melalui susu ibu.

Vitamin B9
Vitamin B-9 adalah asid folik atau folate. Semasa mengandung, ibu hamil disarankan menambah kandungan asid folik untuk membantu dalam pembangunan sistem saraf bayi. Selepas ibu bersalin, ibu tetap disarankan untuk terus mengambil vitamin inikerana ia juga penting untuk bayi yang baru dilahirkan. Bukan itu sahaja, asid folik juga dibuktikan dapat mengurangkan gejala kemurungan dan meroyan selepas bersalin. Ibu bersalin disarankan untuk mengambil asid folik sekurang-kurangnya sebanyak 500 mcg setiap hari.

Zink Tambahan
Zink adalah salah satu mineral yang penting untuk menyokong sistem imunbadan dan membantu melindungi badan daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas. Bila kita mengandung, kadar zinc yang diperlukan tubuh berubah, begitu juga bila ibu tu bersalin. Malah, ibu-ibu bersalin yang mengambil zink tambahan didapati lebih bertenaga berbanding ibu yang tidak mengambil zink. Manakala bayi yang baru dilahirkan pula kurang risiko untuk kolik. Zink yang diperlukan oleh ibu bersalin adalah lebih kurang 18 mg sehari. Sumber zink boleh didapati daripada telur, daging, tepung gandum penuh dan oat.

Kalsium
Yang ni memang tidak dinafikan lagi. Wanita memang cenderung untuk kehilangan ketumpatan tulang lebih-lebih lagi apabila sudah mengandung, bersalin, ditambah pula dengan menyusukan anak. Ibu menyusu perlukan 1,200 mg kalsium setiap hari untuk menyokong kesihatan tulang mereka serta pertumbuhan bayi yang sihat. Produk tenusu, sayur-sayuran mentah, badam dan hazelnuts mengandungi dos yang tinggi kalsium, tetapi sekiranya kita mampu mendapatkan keperluan harian tersebut melalui makanan, kita perlu untuk menambah dengan kalsium tambahan. Maklumlah, saya sendiri tidak tahan untuk telan sehingga 4 gelas susu setiap hari.

Vitamin A
Vitamin A membantu untuk mengekalkan kulit yang sihat, gigi, tisu tulang dan membran lembut dan menggalakkan penglihatan yang baik. Keperluan untuk vitamin A untuk ibu-ibu baru baersalin kira-kira sebanyak 1,300 mg sehari. Wanita yang menyusukan memerlukan vitamin A lebih banyak kerana ia juga disalurkan melalui susu ibu. Sumber Vitamin A adalah lobak merah, sayur-sayuran, ikan dan daging, tetapi jika tidak mampu mendapatkannya melalui pemakanan harian, maka pengambilan Vitamin A tambahan adalah lebih disarankan.

Di Shaklee, kami menitik beratkan kesihatan ibu kerana kami percaya ibu yang sihat akan menghasilkan susu ibu yang lebih berkualiti. Oleh sebab itulah, kami gabungkan Vitamin-vitamin sedia ada Shaklee sebagai Set Bersalin Terbaik yang merangkumi semua vitamin dan nutrisi yang diperlukan oleh ibu bersalin. Berikut adalah vitamin yang disarankan, dipandankan dengan Produk Shaklee kami.

  1. Sumber Omega-3 Asid Lemak – OmegaGuard Shaklee
  2. Vitamin B9 – Vitamin B-Complex Shaklee
  3. Zink tambahan – Zinc Complex Shaklee
  4. Kalsium – Ostematrix Shaklee
  5. Vitamin A – Vita-Lea Iron Formula Shaklee atau CarotoMax

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi sebagai Set Bersalin Terbaik anda, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

PAKEJ SET BERSALIN/ CONFINEMENT/ BERPANTANG SHAKLEE

 >

Nama: Noreha binti Mahat; ID Shaklee: 1073023; Emel: nur_imtinan09@yahoo.com; Phone:  017-7672250

 

 

 

 

 

OmegaGuard™

OmegaGuard™ (MAL 070031133XC)

National Pharmaceutical Control Bureau Ministry of Health Malaysia
Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan Malaysia, Kementerian Kesihatan Malaysia

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Pengambilan asid-lemak omega-3 seperti AHA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Satu hidangan (3 kapsul)  OmegaGuard™ dapat membekalkan 990 mg asid lemak omega-3. Kajian menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Untratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard™ dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi dan dalam masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan merbahaya seperti merkuri, dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Minyak Ikan terbaik Dunia
Mengandungisatu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaiatu EPA, ALA, DHA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting untu perkambangan dan fungsi-fungsi otak.

Bilangan Saiz Setiap Botol
90 biji dalam 1 botol

Jadual Makan
Untuk memelihara kesihatan – 2 kali sehari, 2 – 4 kapsul (sebelum dan sesudah makan)
Utuk sakit tulang, kolestrol tinggi, tekanan darah tinggi – 2 kali sehari, 2 kapsul setiap kali

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

 >

Nama: Noreha binti Mahat; ID Shaklee: 1073023; Emel: nur_imtinan09@yahoo.com; Phone:  017-7672250

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...