Promosi SHAKLEE SEPTEMBER 2015 || Menarik Hanya Di Shaklee

Sekejap je kan dan masuk Bulan September? Seperti selalunya, Shaklee pasti ada buat Promosi setiap bulan untuk ahli-ahlinya. Yang bukan ahli pun, dapat kelebihannya jugak tau. Ha, anda pasti nak tahu Promosi bulan ni kan..

prpmo sept 1

promosi sept 2

Tara.. ha, nilah antara produk yang sangat laris. Anda nak tahu kenapa? Bagi anda yang dah tahu kelebihannya, pasti teruja kerana Esp dan Vitalea For Children, banyak sangat khasiatnya.  Anda boleh baca info ESP di sini // lagi info ESP dan Testimoni

Info Vitalea For Children di sini. // lagi info Vitalea For Children

Untuk pengetahuan lagi, bagi sesiapa yang mendaftar sebelum Oktober 2015, Shaklee akan menghadiahkan sebotol Vitalea dengan pembelian minima sebarang produk Shaklee. saya ada cerita di sini

Bagaimana? Anda ingin mencuba? Saya pasti anda tidak akan kecewa seperti saya. Saya juga seperti anda, diawal perkenalan dengan Shaklee, risau, dan macam-macam lagi perasaan. Tetapi, apabila telah mencuba salah satu produk Shaklee, saya terus jatuh cinta dan terus belajar berkenaan semua produk keluaran Shaklee

Di Shaklee, anda akan ditawarkan kelas-kelas percuma Shaklee dan berbayar. Dan dari situ, anda boleh buat penilaian terhadap keberkesanan semua produk Shaklee. Boleh baca di sini

Kami juga ada group yang sangat eklusif tau. Di sana, anda pasti teruja kerana pelbagai aktiviti, kelas, perbincangan dan macam-macam lagi dikongsi bersama. Untuk keterangan lanjut, hubungi saya: Noreha : 011 324 76100

Kami adalah pengedar sah Shaklee Malaysia . Sekiranya anda berminat dengan produk-produk Shaklee, boleh hubungi saya ditalian : 011 324 76100 . COD sekitar kawasan : SEGAMAT ( id : 1073023 )

Bagi anda yang nak jadi sebahagian dari kami juga , boleh terus whatsapp 011 324 76100. Pastikan anda mendaftar dengan kumpulan SID yang terbaik di Malaysia.

Whatsapp : NOREHA : 011-324 76100.

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/norehamahat@gmail.com

DAFTR SHAKLEE

Atasi Masalah Keguguran Rambut

gmbo rmbutAnda bermasalah dengan keguguran rambut? Runsing bukan, kalau tiap hari lepas sikat rambut je mesti ada helaian helaian rambut kat sikat. Lagi parah kalau rambut banyak betul jatuh kat lantai. Time mandi pulak, lagilah tension kan, bila diusap berhelai-helai rambut tercabut.

Ada orang bermasalah rambut gugur sejak dari kecil. Ada setengah orang pulak berhadapan dengan masalah keguguran rambut selepas bersalin. Dan ada juga, atas sebab faktor umur.

Masalah keguguran rambut ni pernah terjadi pada saya sebelum ini . Rasa jugaklah ketensionanya. Apa taknya, sekali lepas sikat, sangat banyak yang gugur. Sampai saya rasa mungkin saya boleh jadi botak kalau masalah keguguran rambut berterusan.

Nak tahu, saya bemasalah dengan keguguran rambut bukan sebab bersalin tapi sejak dari kecil. Tapi satu hari saya tersedar yang masalah kegugran rambut dah lama tak de. Wah, setahu saya, saya belum cuba apa-apa produk pun untuk masalah rambut ni. Cuma, pada saat tersedar  tu. (ceh, hehe ), saya sebenarnya sedang mengamalkan vitamin B-Complek,  Vitamin C Shaklee dan Ostematrix. Saya ambil untuk masalah stress dan tulang. Tak sangka pulak, masalah keguguran rambut saya turut hilang ( sangat teruja ).

Dek kerana keterujaan itulah saya mula mengkaji ,apa kandungan vitamin-vitamin tersebut sehingga masalah keguguran rambut dah takde dah. Dan, dari situlah, saya jatuh cinta terus dengan pengambilan vitamin (bukan ambil sembarangan ya, ambil dengan pengetahuan).

Baik, Apa Sebab/ Punca Masalah Rambut ni ya?

Banyak jugak faktor-faktornya , antaranya seperti :

  • Keturunan ( mungkin pemakanan )
  • Mengandung
  • Bersalin
  • Kekurangan nutrisi
  • Gangguan hormon
  • Pengambilan ubat-ubatan dan lain-lain

Jadi, Macamana Nak Rawat ya?

Atas pengalaman sendiri, bagi anda yang mempunyai masalah keguguran rambut ini, saya syorkan, bermulalah dengan pengambilan makanan berkhasiat dan jangan takut untuk mencuba vitamin . Seperti entry yang pernah saya tulis sebelum ini , vitamin tidak sama dengan ubat (KLIK SINI ). Vitamin InsyAllah tidak akan memudharatkan pengambilnya tetapi dengan syarat, mengambil vitamin dengan pengetahuan bukan sembrono je tau. Hehe.

Sebelum tu, cuba anda tonton video perkongsian wanita ini, tatkala bermasalah dengan keguguran rambut.

Anda boleh cuba :

SET LENGKP RMBUT SHAKLEE

ZINK COMPLEX : Membantu kesihatan rambut rapuh, rosak

VITA-LEA : Membantu masalah kekurangan zat besi

B-KOMPLEX : membantu peredaran darah dengan baik terutama di kepala

ESP : Atasi masalah rambut bercabang

VITAMIN C : Menyihatkan tulang, gusi dan seluruh tubuh amnya. ( Rambut turut sihat bila tubuh sihat )

Kalau rasa banyak je nak kena beli, nak kena telan vitamin.. ha, boleh try set budget ni. Sangat membantu jugakla.SET BUDGET RMBUT

Dan, ada lagi..tunggu jap..hehe. Shaklee pun ada shampoo untuk digunakan sewaktu mandi tau. Anda boleh cuba kalau nak tahu keberkesanannya.

shmpoo

Kalau nak lebih baik lagi, boleh cuba amalkan makanan yang berkhasiat, bernutrien untuk kesihatan rambut seperti tiram, telur, dan keledek. insyAllah lebih membantu. Selamat mencuba ya !

Kami adalah pengedar sah Shaklee Malaysia . Sekiranya anda berminat dengan produk-produk Shaklee, boleh hubungi saya ditalian : 011-32476100 . COD sekitar kawasan : SEGAMAT ( id : 1073023 )

Jadi bagi anda yang nak jadi sebahagian dari kami juga , boleh terus whatsapp 011-32476100. Pastikan anda mendaftar dengan kumpulan SID yang terbaik di Malaysia.

Whatsapp : NOREHA : 011-32476100.

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/norehamahat@gmail.com

Juga penghantaran seluruh Malaysia melalui perkhidmatan kurier

TERIMA KASIH

DAFTR SHAKLEE

 

Tentang Energizing Soy Protein

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Bersempena bulan promosi ESP ni, teruja saya mahu menulis berkenaan Esp ( Energizing Soy Protein ). Tentu sajalah saya antara insan yang mengamalkan ESP ini. Wah.. rasanya.. sangatla sedap 😉 .Tengok sini

20140303_202331

BaikTahukah anda bahawa, Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr Shaklee pada awal 70-an. Dimana, kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi  ‘non- GMO’ ( non-Genetically  Modified Organism ) yang mana diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, 850g ( 1 tin Energizing Soy Protein ) dihasilkan daripada 30 Kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. Baca ini..

Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk  didalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Apa itu asid amino??

Bila menyebut pasal asid amino, tentu sajalah nak tau kan pasal asid amino ni. Baik, protein terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia dikenali sebagai – asid amino tidak perlu. Manakala asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh badan harus diperolehi daripada sumber pemakanan. Haa. Dan inilah yang kita kenali sebagai asid amino perlu. Dan.. Shaklee menyediakan kesemua asid amino perlu tersebut.

Siapa yang sesuai mengambil ESP ini?

Baik, Energizing Soy Protein ( ESP ) ini sangat-sangatlah sesuai diambil oleh semua peringkat umur tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik  (g.i) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia boleh diambil oleh pengidap kencing manis.

Lagi, ia sangat-sanagtla baik untuk :

(Kecantikan )

-Memudarkan dan menghilangkan parut.

-Kulit halus, mulus lagi gebu.. 😳

(kesihatan )

-Kesihatan Jantung dan Prostat

-Membantu mengawal kolestrol

-Membantu masalah kesuburan

-Diet yang mengenyangkan…

esp soya

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

Klik Sini Untuk Senarai Penuh Pakej Shaklee

Dan

Sini Untuk Senarai Harga Penuh Shaklee

Nama : Noreha Binti Mahat (Mama Ainul )  😆 😆

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

Testimonial | Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

Sepertimana yang ramai pengguna Shaklee tahu, ESP ni memang the most hot seller product Shaklee tau~!!! Oh, untuk yang masih baru, boleh rujuk tentang segala pasal Energizing Soy Protein di link di sini ya. Cara makan semua pun ada. Tak rugi tau pasal benda baik :D

Energizing Soy Protein (ESP)

Soya protein merbahaya? Eh siapa cakap? Pengambilan soya protein dalam dosage yang disarankan adalah baik dan tidak memudaratkan. Well, makan apa benda yang baik sekali pon, kalau makan bergelen2 tentulah tak elok. Makan buah oren berpuluh-puluh biji untuk dapatkan vitamin C sehari pon boleh buat cirit birit. So, berpada-pada lah makan. Usah main menghukum betul tak? :wink: Yang pasti saya sendiri merasai kebaikan ESP ni. Saya jenis banyak jerawat dan parut susah hilang. Kulit pula memang nampak kusam. Saya pengambil ESP hanya 2 scoop setiap pagi sebelum pergi kerja, pergh.. sudahlah rasa kenyang tak perlu heavy breakfast lagi, kulit pun makin cerah dan lembut, kesan jerawat pun makin cepat nak hilang. Eh Eh… bukan saya seorang mengalaminya tau.. ramai lagi.. jom kite tengok testimonial ESP jom!!!

Best kan? Heheh…Jom rasai kehebatan ESP dalam menghilangkan parut-parut luka dan parut jerawat anda~!! :mrgreen:

Shaklee dah 20 tahun di Malaysia. Disahkan halal dan diiktiraf KKM dan badan Islam disahkan JAKIM. Cubalah. Pasti tak menyesal. InsyaAllah kite usaha untuk menyusu bersama!!! :mrgreen:

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

>

Nama: Noreha binti Mahat

Emel: nur_imtinan09@yahoo.com

Phone/message/wassap: 017-7672250

<

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

Energizing Soy Protein (ESP)

 Energizing Soy Protein (ESP) 

Ia merupakan minuman soya rendah lemak yang amat berkhasiat. Ia adalah non-GMO (non-genetically modified organism) bIa juga merupakan bermaksud ia bukanlah organisma yang diubah secara genetik.  Ia juga merupakan sumber protein biologi yang lengkap untuk keperluan seisi keluarga dengan adanya 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan.

Kelebihan Energizing Soy Protein (ESP)

  1. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu-tisu badan
  2. Energizing Soy Protein mengandungi 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk menyihatkan jantung
  3. Setiap hidangan membekalkan 50% keperluan kalsium untuk menyokong pertumbuhan tulang yang kuat. Setiap canister ESP boleh digunakan untuk 30 hidangan.
  4. Mengandungi kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat, payudara dan simptom menopaus
  5. Hidangan yang serba lengkap – simber protein dan lain-lain khasiat utama yang ideal
  6. Indeks glesemik (G.I) yang rendah iaitu 39 untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang optimum, menjadikan ESP sangat sesuai untuk penghidap kencing manis.
  7. Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia.

Manfaat Utama Energizing Soy Protein (ESP)

  1. Awet Muda – Asid amino amat penting untuk membina kuku, otot, rambut, darah, organ, kulit, gland, dan lain-lain. Pengambilan yang konsisten adalah kunci kepada awet muda.
  2. Baik untuk Hormon – Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, yang mana fungsinya sama dengan hormon estrogen wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Baik untuk Prostat – Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti berupaya menghalang pertumbuhan dan penularan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan yang mana sel radikal bebas ini berupaya menukarkan sel DNA asal kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  4. Kulit Remaja – Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan kelembapan kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. Pembekal Tenaga – Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun badan, mencegah migrain, imsomnia, dan tekanan.
  6. Membaiki pigmentasi kulit – Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan penuaan.
  7. Membaiki Memori – Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.
Cara Pemakanan / Pengambilan Energizing Soy Protein (ESP)
2 – 3 kali sehari, 2 sudu besar (sekiranya dalam keadaan perut kosong). Boleh dicampur dengan Meal Shakes, dan Performance Drink.
,
,
Antara Resepi Lain Pengambilan Energizing Soy Protein (ESP)
  1. ESP + Air suam
  2. ESP+ Fresh Milk
  3. ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  4. ESP + SusuAnmu
  5. ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  6. ESP + Nesvita 3in1
  7. ESP + jus twister tropicana ESP
  8. ESP + Ribena
  9. ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  10. ESP + Milo/Horlicks
  11. ESP + sirap bandung
  12. ESP + Meal Shake + Aiskrim
Testimonial Pelanggan Tentang Energizing Soy Protein (ESP)

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut:

>

KLIK SINI UNTUK SENARAI PENUH PAKEJ SHAKLEE

DAN

SINI UNTUK SENARAI HARGA SHAKLEE

 >

Nama: Noreha binti Mahat; ID Shaklee: 1073023; Emel: nur_imtinan09@yahoo.com; Phone: 017-7672250

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...