VITAMIN UNTUK LELAKI :: Lelaki Perlu Ambil Tahu ::

Percaya atau tidak, ramai para lelaki ingat bahawa vitamin Shaklee hanya untuk wanita. Hakikatnya, tidak begitu. SHAKLEE untuk SEMUA. Anda tak percaya?

Percayalah, hehe. 😀 .Kejap lagi saya tunjukkan mengapa Vitamin penting juga diambil oleh lelaki ? Anda NAK TAHU KENAPA? Sila teruskan bersama saya ya..

::: Lelaki sama seperti wanita. Perlu menjaga kesihatan supaya dapat jalani kehidupan dengan baik. Kalau anda fikir, hanya wanita sahaja perlu ambil vitamin, anda silap. Yelah kan,. Wanita perlu jaga penampilan, wanita melahirkan anak, menyusukan dan membuat kerja-kerja rumah.

Oppssss… lelaki? Bukankah tugas lelaki itu mencari nafkah? Perlu sihat selalu juga, bukan? Bagaimana para lelaki atau suami dapat jalankan amanah dengan baik?, Tentu sahaja perlukan kekuatan.  Haaa.. disinilah pentingnya lelaki dan wanita sama-sama menjaga kesihatan diri..lelaki lemah

Baik, di Shaklee , kami ada menyediakan suplimen tambahan yang boleh diambil oleh Lelaki. Sangatlah bagus kalau lelaki tahu betapa pentingnya suplimen untuk tubuh badan mereka..

Saya syorkan , cuba para suami ambil Set untuk lelaki. Antaranya adalah :

Omega Guard :: Vitamin E :: dan Zink Komplek :

Tengok ini…set lelaki

Anda nak tahu lagi, lagi dan lagi fungsi utama set Lelaki Shaklee ini ?? 😆

LELAKI HEBATIanya sangatla istimewa..Antaranya adalah :

 – Mengelakkan mati pucuk

– Meningkatkan bilangan sperma

– Mengelakkan berasa cepat letih dan lesu

– Mengembalikan tenaga kelakian

– Menjaga kesihatan kulit muka seperti menghilangkan jerawat dan jeragat

-Dan banyak-banyakla lagi…. Macam kat atas tuu.. :mrgreen: :mrgreen:

 Baik, untuk itu..Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

KLIK SINI UNTUK PAKEJ PENUH SHAKLEE

Dan

SINI UNTUK SENARAI HARGA PENUH SHAKLEE

Nama : Noreha Binti Mahat ( Mama Ainul )  ID : 1073023

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

KESAN KURANG KALSIUM

Assalamualaikum dan salam ceria. Semoga kita sentiasa diberi kesihatan yang terbaik oleh Allah SWT. Seperti yang saya katakan sebelum ini, kita perlu sihat supaya dapat jalankan tanggungjawab dengan sempurna mungkin, sebelum bertemu Sang Pencipta.

Baik, pernahkah kita melihat seseorang yang lemah? Bukan lemah kerana penat ya.. Tapi, lemah kerana kekurangan kalsium.. Ha..Nak tau simptom-simptom kekurangan kalsium?

Baik, cuba perhatikan, sekiranya anda :  😎

Mudah mengalami kekejangan otot

-sukar tidur ( Insomnia )

– Sakit pinggang dan kaki

-Cepat naik angin dan mudah terkejut

-Luka susah sembuh, darah lambat beku

-Oleh kerana kekurangan kalsium, penyebab tisu kalogen sukar terbentuk, ia juga akan mengakibatkan masalah sendi

-Lemah,tidak berdaya dan cepat letih

Rambut gugur bagi ibu-ibu selepas bersalin

Presentation1

Bermakna.. Anda sedang mengalami pengurangan kalsium! Kalsium sangat-sangatlah penting bagi seseorang untuk memiliki kehidupan yang lebih baik.

Tanda-tanda kanak-kanak juga mengalami kekurangan kalsium, antaranya :

-Selalu berpeluh ketika tidur

-Sukar tidur lena

-Terkejut, menangis pada waktu malam

-Hyperaktif

-Tiada selera makan

-Lambat jalan ( Selepas 13 Bulan )

-Kaki bengkok, tak boleh berdiri tegak

-Rendah, lemah badan 

kanak2

Sebagai ibubapa yang prihatin, kita perlu memastikan anak-anak mendapat kalsium yang secukupnya demi melihat tumbesaran dan perkembangan mereka dengan baik.

 Justeru itu, disarankan agar anda mengambil suplimen Ostematrix Shaklee sebagai diet harian anda. InsyAllah, anda tak kan rugi kerana anda akan dapat menikmati kehidupan yang lebih menarik. Bukankah kesihatan itu impian setiap orang?? Bebas dari penyakit, sebenarnya meningkatkan motivasi diri kita sendiri. 😆 😆

 Jadi..Pilihan ditangan anda. Saya sarankan kita perlu berani mencuba demi kepentingan pada masa akan datang. Jumpa lagi ! 😎

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

Klik Sini Untuk Senarai Penuh Pakej Shaklee

Dan

Sini Untuk Senarai Harga Penuh Shaklee

Nama : Noreha Binti Mahat  ( ID : 1073023 )

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

KENAPA KESIHATAN ITU PENTING ??

Assalamualaikum wbt dan salam ceria.

Dewasa ini kita sangat-sangat terdedah kepada pelbagai penyakit. Dari penyakit yang biasa-biasa sahaja hinggalah kepada penyakit kronik. Ada yang masih kurang sedar, dan kurang mengambil perhatian terhadap kesihatan. Tetapi ramai juga yang telah menyedari betapa pentingnya kesihatan.dalam kehidupan ini.

Adakah kita yakin bahawa kita telah cukup baik dalam penjagaan kesihatan? Adakah kita mampu menghalang asap rokok yang dihisap oleh orang keliling dari mengganggu sistem penafasan kita? Adakah kita dapat pastikan air yang kita minum bebas dari klorin yang merbahaya? Jawapannya mungkin tidak.. Kita tak mampu untuk menghalangnya. Walaupun bukan kita yang merokok tetapi kita terdedah kepada bahaya rokok!

Kata pujangga “ Harga atau nilai kesihatan tidak diketahui kecuali orang-orang yang sakit “. Hal ini kerana, kesihatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit. Sesungguhnya, kesihatan adalah anugerah yang sangat mahal yang dianugerahkan oleh Sang Pencipta.

bersyukur sihat

Rasulullah SAW pernah bersabda “ Ada dua nikmat yang banyak melekakan manusia, iaitu nikmat sihat dan masa lapang” (Hadis riwayat Bukhari)

Kita sering leka tatkala kita masih sihat. Kita lupa bahawa, nikmat kesihatan boleh Allah tarik pada bila-bila masa. Kaedah terbaik adalah pencegahan awal. Bukankah “mencegah itu lebih baik dari mengubati??

Mengapa kesihatan itu penting?

Dengan kesihatan, kita mampu beribadah kepada Allah dengan baik. Bukankah manusia itu diciptakan untuk beribadah kepada-Nya? Jika tubuh badan sakit, bagaimana untuk melaksanakan tanggunjawab dengan baik? Tanggungjawab kepada diri, orang lain dan sebagai seorang hamba! Ya, sakit ketentuan-Nya, namun sebagai hamba-Nya kita patut menjaga kesihatan bukan hanya berserah bulat-bulat kepada-Nya menentukan tahap kesihatan kita.

Suka saya kongsikan beberapa amalan yang Rasulullah buat untuk mencegah dari penyakit. Antaranya, mengamalkan minuman air sejuk setiap pagi (bukan ais ya). Rasulullah juga melarang makan makanan darat bercampur dengan makanan laut, Nabi juga mengajar menjilat jari lepas makan. Cubalah, kita akan tahu betapa besarnya erti pengajaran yang Rasulullah sampaikan. Sesungguhnya pada diri Rasullah itu adalah Qudwah Hasanah( ikutan yang baik ).

Bila badan sihat, otak turut dapat manfaatnya. Kita akan lari dari tekanan perasaan. Hidup ceria dan dapat jalani kehidupan dengan lebih berkualiti. Saya yakin kita tidak akan menyesal dengan memiliki kesihatan.

kuage bahagia

Salam Tazkirah. 🙂 Moga jumpa lagi. 😆 🙂 😆

Set Kesihatan Sendi Dan Tulang

Assalamulaikum dan salam ceria. Semoga anda sentiasa  dalam Rahmat Allah SWT. Dan, dengan kasih sayang-Nya yang  tidak ternilai, mudah-mudahan kita semua sentiasa diberikan kesihatan yang terbaik, supaya dapatlah kita menjalankan  amanah yang terpundak di bahu masing-masing. Baik, kali ini saya akan berkongsikan kepada anda suplimen yang terbaik bagi yang menderita sakit sendi dan tulang.

sakitnye tulang

 Owh.. Sakit sendi memang sangat-sangat menyiksakan bukan?? 😥

Untuk pengetahuan anda, sakit sendi dan tulang ini bukan sahaja dideritai oleh orang yang telah lanjut usia, malahan remaja dan kanak-kanak juga terdedah kepada penyakit ini. Ini kerana faktor umur, jantina, persekitaran yang menekan, berat badan, kes kemalangan dan keturunan menyumbang kepada penyakit ini. Faktor pemakanan yang tidak sihat juga boleh membawa kepada ketidak selesaan terhadap sendi  dan tulang.

Baik, anda boleh try ambil suplimen set kesihatan sendi Shaklee. Ianya sangat-sangat membantu mengurangkan ketidak-selesaan sendi dan tulang.

Ramai yang telah mencuba set kesihatan sendi Shaklee. Jangan tak tahu, saya juga antara pengguna tegar suplimen Shaklee tau  :lol:. cuba baca artikel ini.. Ini pula antara testimoni pengguna..

testimoni sendi

Anda nak tahu set Kesihatan Sendi dan Tulang Shaklee?

kesihatan tulang

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

Klik Sini Untuk Senarai Penuh Pakej Shaklee

Dan

Sini Untuk Senarai Harga Penuh Shaklee

Nama : Noreha Binti Mahat ( Mama Ainul )

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

Kalsium Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga pembaca sekalian sentiasa dalam pemeliharaan Allah SWT. Baik, kali ini saya akan ceritakan serba sedikit berkenaan Produk khusus untuk memelihara tulang supaya sentiasa kuat dan dapatlah kita melakukan kerja-kerja seharian dengan baik. Produk apa ya.. Ha.. tentu sajalah Ostematrix Shaklee. Wah.. sebenarnya bulan APRIL ni ada promosi OSTEMATRIX tau. Buy 6 Free 1. Wah..sangat bagus ni. Terlewat sikit umumkan. Tapi takpe. Masih dalam mood promosi  :mrgreen:

Ostematrix ini Famous tau. Nak tahu kenapa produk ni famous dan selalu orang cari?? Saya sendiri sehingga kini masih setia mengambilnya. Nanti saya beritahu kenapa saya mengambil suplimen ini.

KENALI OSTEMATRIX

Tak kenal, maka tak cinta. Jadi sebelum kita tahu fungsi dan manfaat utama Ostematrix ,adalah lebih baik kita tahu apa itu Ostematrix.

Ostematrix lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.  ( Info dari sini )

 Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Macam tu juga saya. Sebelum menjadikan ostemarix sebagai suplimen tambahan , saya selalulah dengar orang sebut-sebut pasal Ostematrix untuk kalsium. Tapi saya takut nak try. Sehinggalah satu masa dahulu, saya pernah diserang sakit tulang yang agak kritikal bagi saya. Tidak boleh menulis kerana jari saya terasa sangat sakit. Untuk melangkah naik tangga pun amat-amat menyiksakan saya. Nak dijadikan cerita, saya cuba sebotol Ostematrix. Kesanya.. Alhamdulillah. Sakit tulang yang saya hidapi semakin berkurangan.

Baik, saya sudah pun kongsikan sedikit mengapa Ostematrix menjadi pilihan saya. Untuk itu cuba lihat Manfaat Ostematrix secara ringkas :

 Ostrmatrix Manfaat

 Okeylah, sampai sini dahulu sedikit perkongsian untuk kali ini. Semoga anda dapat manfaat dari perkongsian ini. Jumpa lagi  😆

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

Klik Sini Untuk Senarai Penuh Pakej Shaklee

Dan

Sini Untuk Senarai Harga Penuh Shaklee

Nama : Noreha Binti Mahat ( Mama Ainul )

ID Shaklee : 1073023

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...