Cara Pengambilan ESP Shaklee

 Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kali ini saya akan berkongsi berkenaan cara pengambilan Soy  Energizing Protein ( ESP laa )hehe. Dah baca artikel saya sebelum ini? Kalau belum, sila baca ni dulu yeee..

Baik, artikel sebelum ini saya ada nyatakan bahawa ESP ni sangatla sedap kan.. Dan, sangat-sangatlah banyak khasiatnya. Kalau anda nak tahu, ESP ni bukan hanya boleh dan sedap diambil dengan air masak sahaja,tetapi boleh juga dicampurkan dengan buah-buahan ( jus la tu kan.. ), susu atau apa sahaja mengikut citarasa anda..senang bukan..

Baik,kalau anda nak kelihatan lebih cantik ( Semestinya Allah jadikan manusia itu memang dah cantik  tau) ,berseri..boleh cuba ambil ESP+Vita E Komplek

esp+v e

Vita E Complek– secara ringkasnya merupakan Anti-Oksidan dan menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas. tengok sini okey..

Kalau anda minum ESP kerana nak kurus pun boleh.. Cuba ambil ESP+Lecithin.

lecithin

Lecithin merupakan sumber utama kolina yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan system saraf.membantu memecahkan lemak dan mengurangkan paras kolestrol. Tengok sini

Jika diambil untuk kesuburan pula, cuba ambil ESP+ GLA Complek

gla

Gla Complek dapat melegakan kesakitan semasa haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan tanda-tanda putusnya haid. Mengurangkan symptom biasa seperti gatal, bengkak, dan sakit sendi. Untuk keterangan lanjut, baca ini

 

 

Untuk set kesihatan tulang pulak, cuba ambil ESP+Ostematrix.

ostematrix

Ostematrix pulak berperanan membekalkan kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga membantu dalam pengecutan otot dan saraf.juga mengandungi Magnesium, vitamin D dan mineral Zink. maklumat tambahan baca ini

 

Kalau anda seorang wanita yang sedang hamil  ..haa,,sangat-sangatla baik untuk mengambil ESP sebagai makanan tambahan. Ambil ESP+Omega Guard.

omega guard

Omega Guard kaya dengan DHA dan EPA yang dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, system saraf dan fungsi mata. Mengurangkan paras kolestrol dan tekanan darah.

Jika anda sedang berpantang pun..masih sangat-sangatla digalakkan untuk meneruskan pengambilan ESP. dicadangkan, ambil ESP+Zink Complek .

al-falfa

Zink Komplek dapat membantu dalam metabolisme karbohidrat,lemak dan protein. Ianya dapat mengawal masalah keguguran rambut. Biasa kan dengar, rambut akan gugur setelah melahirkan  bukan??..

Untuk set Penyusuan pula, dicadangkan ambil ESP+ Al-Falfa.

al-falfa

Kenapa Al-falfa?? Sebab, Al-Falfa mengandungi vitamin A, C dan E. serta kalsium, potassium, fosforus, dan zat besi. Mengurangkan toksin dan merendahkan kolestrol. Ia juga dapat membantu memperbanyakkan susu ibu..wah…

Best bukan??.. haa, satu lagi.. untuk menambah dan mengekalkan tenaga,disarankan  juga ambil ESP+Performance

performance

Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi. Membantu anda berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat..

 

 

 

Sekarang, anda sudah dapat maklumat tambahan tentang cara pengambilan ESP. lepas ni bolehla cuba yer… 😆

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

Klik Sini Untuk Senarai Penuh Pakej Shaklee

Dan

Sini Untuk Senarai Harga Penuh Shaklee

Nama : Noreha Binti Mahat ( Mama Ainul )

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ whatsapp : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

 

Tentang Energizing Soy Protein

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Bersempena bulan promosi ESP ni, teruja saya mahu menulis berkenaan Esp ( Energizing Soy Protein ). Tentu sajalah saya antara insan yang mengamalkan ESP ini. Wah.. rasanya.. sangatla sedap 😉 .Tengok sini

20140303_202331

BaikTahukah anda bahawa, Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr Shaklee pada awal 70-an. Dimana, kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi  ‘non- GMO’ ( non-Genetically  Modified Organism ) yang mana diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, 850g ( 1 tin Energizing Soy Protein ) dihasilkan daripada 30 Kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. Baca ini..

Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk  didalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Apa itu asid amino??

Bila menyebut pasal asid amino, tentu sajalah nak tau kan pasal asid amino ni. Baik, protein terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia dikenali sebagai – asid amino tidak perlu. Manakala asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh badan harus diperolehi daripada sumber pemakanan. Haa. Dan inilah yang kita kenali sebagai asid amino perlu. Dan.. Shaklee menyediakan kesemua asid amino perlu tersebut.

Siapa yang sesuai mengambil ESP ini?

Baik, Energizing Soy Protein ( ESP ) ini sangat-sangatlah sesuai diambil oleh semua peringkat umur tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik  (g.i) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia boleh diambil oleh pengidap kencing manis.

Lagi, ia sangat-sanagtla baik untuk :

(Kecantikan )

-Memudarkan dan menghilangkan parut.

-Kulit halus, mulus lagi gebu.. 😳

(kesihatan )

-Kesihatan Jantung dan Prostat

-Membantu mengawal kolestrol

-Membantu masalah kesuburan

-Diet yang mengenyangkan…

esp soya

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan, boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian berikut :

Klik Sini Untuk Senarai Penuh Pakej Shaklee

Dan

Sini Untuk Senarai Harga Penuh Shaklee

Nama : Noreha Binti Mahat (Mama Ainul )  😆 😆

Email : nur_imtinan09@yahoo.com/ norehamahat@gmail.com

Phone/ Message/ wassap : 017-7672250

“Ingin Mendapat 4-5-6 Angka Sebulan Dengan Mendaftar Ahli Shaklee?Hubungi Saya Juga! Hanya Online Sahaja, Anda Mampu Menjana Pendapatan Lumayan! Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Masih Diperlukan! Dan Anda Akan Dijemput Ke Group Eklusif Di Facebook “

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...